Saturday, 26 December 2009

Magic the Gathering - How to Build a Good

Magji Mbledhja është një nga lojërat më të mira dhe më të kartës strategjike. Shanset tuaja për të fituar janë më të larta në qoftë se keni ndërmend kuvertë dhe zgjidhni kartat e mirë. Edhe në qoftë se përdor kartat kuvertë të lirë dhe të dobët, me strategji të mirë dhe bashkëveprimit midis kartat, ai mund të fitojë një kuvertë mbushur me karta të shtrenjta të rralla.




Identity që format që ju pëlqen të luajë, mbani në mendje të ndaluara dhe të kufizuara lista. Ardhshëm, për të identifikuar një temë për kuvertë tuaj. Kuptoni çfarë do të kësaj teme do të thotë për ju. Ka tre archetypes bazë ose kryesore të kuvertën. Kontroll agresive, dhe combo. Kuvertën agresive (është quajtur zakonisht kuvertën aggro për të shkurtra) të përdorë magjitë e kostos efektive dhe krijesa të sjellë një presion të madh të kundërshtarit të tij. Objektivi kuvertën e Kontrollit është të sigurojë kërcënimet kundërshtar janë të padobishme. Kuvertën combo vetëm për të siguruar kartat e tij të rëndësishme janë atje për të fituar lojën e tij.



Së dyti, të sigurojë shumën korrekte të tokës për kuvertë tuaj. Kuvertën që kanë kosto të lartë që hedh parashikon duhet të ushtrojë më shumë tokave (si rreth 22-26) për të siguruar që ata mund të luajnë ata që parashikon të fuqishme sa më shpejt të jetë e mundur. Megjithatë kuvertën që kanë numër të lartë të kuvertën me kosto të ulët hedh nuk kërkohet sasi e zakonshme të 20 vendeve.



Hapi tjetër është pjesa më e rëndësishme dhe ajo quhet provë luajnë. Test Play do të thotë që ju të luajnë dhe provë se sa efektive dhe e mirë sa është kjo në kuvertë. Play kuvertë kundër të gjitha llojet e dyshemeve për të kuptuar ku është forca kuvertë dhe dobësi. Mos harroni se janë tre archetypes bazë të kuvertën. Provoni të luajë kundër të gjitha llojet e 3 kuvertën. Shënim poshtë të gjitha këto rezultate. Ju do të zbuloni se ka shumë probleme të përbashkëta, apo një lojë tjetër të fuqishme ekzistojnë në kuvertë tuaj.



Ardhshëm ju duhet të përshtaten në kuvertë tuaj për ta bërë atë mirë. Merrni nga kartat që nuk janë të efektshme, ose praktikisht i kotë kundër shumicën e kuvertën. Për shembull, nuk ka asnjë pikë duke rrethin e mbrojtjes: gjelbër kundër një grup të lojtarëve që luajnë kartat e bardha shpesh. Kartat Vendos që t'ju ndihmojë në masë të madhe, për shembull që ka kaq shumë lojtarë që luajnë kartat e bardhë, ndoshta rrethin e mbrojtjes: bardhë ndihmon. Ose që ka lojtarë që përdor kuvertën aggro, sjell në kartat masë krijesë e kontrollit si zemërimi i zot apo dënim. Kjo zgjedhje kartë jap më shumë fleksibël në krahasim me rrethin e mbrojtjes: e bardhë. Pasi që ju janë bërë, luajnë test perseri. Këto Përsëriteni dy hapa derisa ju jeni të kënaqur me raportin fitues kundër shumicën e kuvertën.



Për të përmblidhni çfarë keni mësuar nga ky nen. Ndërtimi i një kuvertë të parë ju duhet të keni një temë, pastaj të gjeni raportin e mirë e dikton dhe tokave. Luaj dhe si provë e mirë apo e keqe është kuvertë, pastaj ta rregullojmë dhe të luajë provë përsëri. Përsëriteni luajnë testin dhe rregulluar përsëri derisa ju jeni të kënaqur me raportin fitues. Bear në mendje, Magjike mbledhje ka asnjë kuvertë sigurt të fitojë. Vetëm një kuvertë të mirë që mund të ndihmojnë

No comments:

Post a Comment