Friday, 25 December 2009

Designing Games - 3 Paths to Becoming a Game Designer

Video games, dikur një industri e vogël gjumi tani janë biznes i madh. Në mbarë botën, të ardhurat vjetore nga industria lojrat tejkalojnë industrinë e filmit Natyrore, dhe si buxhetet dhe të kërkojnë të vazhdojnë të rriten, kështu që ideja e të qënit një projektuesi lojë bëhet gjithnjë e më shumë tërheqëse.




Sigurisht ideja e krijimit të lojrave për të jetuar është një "punë ëndërr" për shumë njerëz, por ajo është duke punuar në industrinë e lojrave si të vërtetë, dhe se sa e vështirë është për të marrë një punë si dizajner apo lojëra zhvilluesi i saj?



Nuk ka dyshim se realitetin e punës në industrinë e lojëra nuk mjaft jetojnë deri pritje. Fakti i thjeshtë është se duke punuar në zhvillimin e lojës është e vështirë, duke kërkuar të punojë me orë të gjata, afate të shtrënguar, dhe shumë e kompromisit. Ju duhet të dedikoj vetes të përsosmërisë, kurse në të njëjtën kohë duke u përgatitur për të parë pjesë e lojrave tuaj në katin dhomën prerje si buxheti dhe kufizimet e bëjnë të pamundur për çdo nivel, funksion dhe ide për ta bërë atë të prodhimit përfundimtar.



Nëse ju jeni të përgatitur për orë të gjata dhe frustrimet, pengesë e parë që do të duhet të hidhen po në industrinë e lojrave në vendin e parë. Në mënyrë tipike kjo nuk është një industri e lehtë për të thyer në, me shumë të konkurrencës nga entuziastë dhe të talentuar zhvilluesve të rinj. Ka megjithatë disa mënyra për të marrë "këmbët tuaja në derë".



Rruga më tradicionale në zhvillimin e lojës është përmes arsimit. Një kompjuter ose matematikë shkallë të bazuar kolegj do t'ju qëndrojnë në vend të mirë në tokë një punë të zhvillimit. Në vitet e fundit disa lojëra të shkëlqyera kurse të veçanta shkallë janë të ofruara në disa kolegje, dhe këto shpesh përfshijnë vendosje industri që ndoshta do të ju japin shansin më të mirë e duke u përfshirë në industrinë e shpejt pas diplomimit.



Ndërsa arsimi është mirë, asgjë nuk mund përvojë, kështu zhvillimin e lojrave indie në kohën tuaj rezervë të lëmojë aftësitë tuaja dhe për të ndërtuar një portofol do të duken në një të vërtetë të mirë të rinisë. Këto ditë pune lojra rastësor shfletues mund të jetë i madh, kështu që të mësuarit për zhvillimin e lojrave Flash mund të jetë një mënyrë e madhe për të fituar jo vetëm përvojë, por edhe marrin ekspozimit ndaj online tuaj të punës, dhe mundësisht të fitojnë një të ardhurat nga lojërat tuaja, ndërsa ju jeni duke bërë atë .



Mundësia e tretë, dhe një që është më e përshtatshme për lloje të krijuese dhe artistike, të cilët nuk kanë një kokë për matematikë dhe programim është përmes testimit lojë. Ndërsa gjetjes së një pune testimi lojë nuk është gjithmonë e lehtë (edhe pse ka qasje të caktuara të cilat masivisht rritur shanset e juaj) i punës nuk kërkon arsim universitar apo përvojë. Kjo do të thotë gati njeri me entuziazëm të mjaftueshme dhe një gatishmëri për të luajtur lojra pa pushim dhe të raportojë gjetjet e tyre në ekipin e zhvillimit mund të bëhet kontrollor lojë, e cila është porta e madhe në industrinë e lojrave.

No comments:

Post a Comment